BEHÖVER DU HJÄLP? KONTAKTA

OSS SÅ HJÄLPER VI DIG.

Behöver du hjälp eller har några frågor? Kontakta oss via telefon, epost eller genom att fylla i kontaktformuläret nedan så hjälper vi dig. Om du snabbt vill ha svar på en fråga kan du börja med att se om den finns besvarad under frågor och svar.

Observera att vi inte svarar på kundspecifik information via epost eller kontaktformulär p.g.a. lagen om banksekretess. Via epost svarar vi därför endast på generella frågor. Har du specifika frågor om ditt sparkonto vänligen ring personligen.

 

ÖPPETTIDER

Mån - Fre 08.00 - 16.00

 

TELEFON & FAX

Tel: 0206 90591

Fax: 0800 411144

 

POSTADRESS

TF Bank AB, filial Finland
PL 5600
00002 Helsinki

 

E-POST

info@tfbank.fi

KONTAKTFORMULÄR

MEDDELANDET SKICKAT

Tack för ditt meddelande. Vi återkommer till dig inom kort.

Något blev fel...

Det gick tyvärr inte att skicka ditt meddelande just nu. Försök igen senare eller maila oss direkt till info@tfbank.fi

Om du inte är nöjd med våra tjänster bör du i första hand kontakta vår kundservice så att vi kan rätta till eventuella missförstånd och om möjligt klara upp orsaken till ditt missnöje. 

Har du varit i kontakt med kundservice men ändå vill framställa klagomål skall detta ske skriftligen till vår Klagomålsanvsarig via brev, epost eller fax. Om svar inte kan lämnas från vår sida inom 14 dagar informeras du inom denna tid om handläggningen av klagomålet.

Om du efter kontakt med vår klagomålsansvarig fortfarande inte anser dig kunna acceptera vårt beslut kan du vända dig till konsumenttvistenämnden (KRIL) som opartiskt och utan kostnad prövar privatpersoners tvister mot näringsidkare.

 

Kuluttajaneuvonta

Kuluttajariitalautakunta (KRIL)